dijous, 13 de novembre del 2008

Benvinguts




Benvinguts al meu nou blog, sóc la Yolanda Cotonat Millan, ciutadana del Palau d'Anglesola i pintora autodidacta.


M'agradaria ensenyar-vos una petita mostra de la meva dedicació i a la vegada passió per la pintura i el dibuix.


La meva obra segueix un estil realista, amb varietat de continguts i tècniques. M'apassiona fer retrats, tan sigui per encàrrec o reflexant personatges de diferents parts del món, que intento que tinguin com a denominador comú la bellesa, exotisme i color característics dels seus països. També gaudeixo pintant qualsevol paisatge o natura morta, sense abandonar mai el meu estil.


Pel que fa a les tècniques, bàsicament utilitzo pintura a l'oli, però també treballo amb sanguina, plumilla, llapis, pastel, carbonet....



2 comentaris:

Anònim ha dit...

El blog és força atractiu...
I com sol dir-se " sin prisas pero sin pausas" fas un recorregut que deixa petjada.
Mª Dolors

Unknown ha dit...

Molt bé, Yolanda!
Ja ens anirem trobant pels camins de l'Art